Workshop Beursstrategie, Standconcept en Bezoekersmarketing

De beste voorbereiding op uw beursdeelname

Het succes van een beursdeelname ligt voor een groot deel aan uw plan van aanpak. De manier waarop u vormgeeft aan het halen van resultaten vóór, tijdens en na de beurs. Bent u een kritische en ambitieuze beursdeelnemer die meer grip wilt op die uitkomsten? U leert het in de Workshop Beursstrategie, Standconcept en Bezoekersmarketing. U werkt met uw coach aan de volgende 3 dingen:

Beurstrategie op 1 A4

‘Beursstrategie op 1 A4’ is de beste methode van dit moment voor het bepalen van succesvolle strategieën voor beursdeelname. De methode – ontwikkeld door Intraservice – wordt sinds 2006 wereldwijd en multi-sectoraal toegepast. U leert de strategie voor uw beursdeelname op te zetten op één pagina. U maakt scherpe keuzes en krijgt de juiste invalshoeken voor uw beurspropositie en -communicatie.

Concept voor uw beursstand

De meest belangrijke bijdrage die uw presentatie op de beursvloer kan leveren aan uw beurssucces is het vangen van de aandacht en het wekken van de interesse bij uw doelgroepbezoeker. U bedenkt ideeën om ervoor te zorgen dat uw bezoekers zich emotioneel verbinden met uw propositie en met uw bedrijf. Eye-movement registraties op de beursvloer laten u daarnaast zien wat wel en wat niet werkt op beurzen. U leert u wat dit betekent voor de teksten, afbeeldingen en interactie binnen uw stand.

Campagne om bezoekers te krijgen

Het succes van een beursdeelname laat u niet afhangen van geluk of toeval. Volgens onderzoek van AUMA (Duitsland) gaat 24% van de bezoekers aan vakbeurzen naar specifieke deelnemers, omdat ze zijn uitgenodigd. 30% doet dit omdat ze in de exposant een potentiële zakenrelatie zien. Met een gedegen en overtuigende bezoekerscampagne zorgt u ervoor dat u op de bezoekagenda meer afspraken kan noteren.

Workshop Beursstrategie, standconcept en bezoekersmarketing

Tijdens onze Workshop Beursstrategie, Standconcept en Bezoekersmarketing komen de volgende onderdelen aan bod:

  • Het hoe en waarom van beursstrategie, standconcept en bezoekersmarketing
  • Afbakening doelgroepen
  • SMART-doelstellingen
  • Kansen en obstakels
  • Formuleren van je beurspropositie
  • Verbinden met bezoekers
  • Bepalen van je beurscommunicatie
  • Bezoekers-promotieplan en planning

Daarom Intraservice

Intraservice BV, opgericht in 1983, is één van Nederlands meest gespecialiseerde bureaus voor beurstraining en beursadvies. Wij werken voor en met exposanten, professionals uit de B&T sector, coördinatoren van collectieve beursdeelname en beursorganisatoren uit de hele wereld. Door onze kennis en ervaring halen onze klanten optimaal resultaat uit hun beursdeelname.

Maak een afspraak

Meer weten? Neem contact op voor een afspraak. In een oriënterend gesprek komt u alles te weten over onze Workshop Beursstrategie, Standconcept en Bezoekersmarketing.