Bellen voor Business

Maakt de telefoon uw grootste vriend

Neem contact met ons op

U bent hier:

Bellen voor Business

U belt klanten regelmatig op. Helaas gaat dit u niet altijd even gemakkelijk af. De klik die er wel is als u uw klanten face to face spreekt, ontbreekt af en toe tijdens het telefoneren. Dat is jammer, want de telefoon is een belangrijk instrument in uw verkoopproces. Dus… hoe kunt u zich hierin verbeteren?

Volg onze training: Bellen voor Business. Tijdens deze training leert u hoe u uw zakelijke, commerciële telefoongesprekken kunt verbeteren. Hoe u straks met vertrouwen, plezier en succes de telefoon pakt om uw business een nieuwe boost te geven. Door nieuwe klanten telefonisch te werven en het contact met bestaande relaties uit te bouwen. Want deze training is zowel bedoeld voor koude acquisitie als voor het onderhouden van bestaande relaties

Van acquisitie tot nazorg

Tijdens de training staat u stil bij elke fase van een zakelijk of commercieel telefoongesprek, vanaf het eerste contact tot het sluiten van de overeenkomst. Daarbij leert u een gesprek voor te bereiden, een belscript te schrijven en om te gaan met vragen of weerstand. Ook leert u uw luistervaardigheden en gespreksvaardigheden nog beter te ontwikkelen en te benutten. U begrijpt de wensen en behoeften van de beller en weet hoe u hier op de meest behulpzame, prettige en enthousiaste manier mee om kan gaan.

Met Bellen voor Business zorgt u ervoor dat uw telefoongesprek een volwaardig onderdeel is van uw verkoopproces en nazorg.